Neurologia, zdrowie psychiczne i neurologopeda

W naszej Klinice pracują:

• neurolog
  • psycholog
  • neurologopeda
  • psychoterapeuta
  • psychiatra

Neurologia to dziedzina medycyny zajmująca się schorzeniami obwodowego i ośrodkowego układu nerwowego. W Novum Clinic oferujemy konsultacje z wykwalifikowanymi specjalistami, którzy zajmują się diagnostyką, leczeniem oraz profilaktyką wielu różnych schorzeń neurologicznych (m.in. rwa kulszowa, zwyrodnienie kręgosłupa, padaczka, choroba Parkinsona, choroba Alzheimera, pląsawica Huntingtona, guz mózgu, udar mózgu oraz stan po udarze, migrena i pozostałe bóle głowy).

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu turpis vel erat dapibus tempor sed sit amet diam. Aenean purus velit, convallis eget nunc vel, dapibus ullamcorper libero.

Skontaktuj się

Lorem ipsum dolor sit

Lekarz psychiatra zajmuje się farmakoterapią różnego typu zaburzeń zdrowia psychicznego, które wbrew pozorom dotykają coraz większy odsetek społeczeństwa. Zaburzenia zdrowia psychicznego nie powinny stanowić tematu tabu, nie są powodem do wstydu i ostracyzmu. W dzisiejszym, trudnych czasach dobrostan zdrowia psychicznego jest niezwykle istotny w czym pomogą Państwu specjaliści lekarze psychiatrzy jak i specjaliści psychologii czy psychoterapii, który również przyjmują w Novum Clinic- zarówno osoby dorosłe, młodzież jak i dzieci. Wszyscy Nasi specjaliści to osoby z dużym doświadczeniem klinicznym.

Neurologopeda to specjalista, który przede wszystkim pomaga przy wadach wymowy dzieci. Diagnozuje on przyczyny opóźnionego rozwoju mowy, dążąc do nadrobienia opóźnień w zakresie wad wymowy. Pracuje on również z dziećmi, które mają problem ze słuchem, a także najmłodszymi z niepełnosprawnością intelektualną oraz ze schorzeniami neurologicznymi (m.in. autyzm, zespół Downa, dziecięce porażenie mózgowe). Neurologopeda pomaga także osobom dorosłym po udarze mózgu.

Jako, że w zakresie niesienia pomocy pacjentom neurolodzy i neurologopedzi konsultują się z innymi specjalistami, w Novum Clinic konsultacje z pacjentami oferują również psychiatrzy, psycholodzy oraz psychoterapeuci tworząc zespół ekspertów Novum Clinic.