Konsultacje lekarskie online

Oprócz kontaktu bezpośredniego wszyscy lekarze oraz psycholodzy z Novum Clinic są do dyspozycji pacjentów również drogą online. Wykorzystanie nowoczesnych technologii pozwala na kontakt z pacjentem na odległość, nawet dla pacjentów z zagranicy.

Drogą online poprzez system znanylekarz lub drogą telefoniczną pacjenci mogą skontaktować się z następującymi specjalistami:

• lekarz chorób zakaźnych
  • hepatolog
  • lekarz medycyny podróży
  • pulmonolog
  • internista
  • psychiatra, psycholog i psychoterapeuta
  • geriatra
  • neurolog
  • diabetolog
  • reumatolog

Pacjenci, którzy chcą skorzystać z konsultacji lekarskich w tej formie, są proszeni o rejestrację wizyty online u wybranego specjalisty, a następnie opłacenie jej przelewem elektronicznym lub przez system PayPal. Rezerwacje, które nie zostaną opłacone w ciągu godziny, zostają anulowane. W przypadku napotkania problemów z płatnością prosimy o bezpośredni kontakt z rejestracją w celu otrzymania numeru konta do przelewu.

Lorem ipsum dolor sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean eu turpis vel erat dapibus tempor sed sit amet diam. Aenean purus velit, convallis eget nunc vel, dapibus ullamcorper libero.

Skontaktuj się

Lorem ipsum dolor sit

Konsultacje internetowe odbywają się w terminie wyznaczonym przez pacjenta z ewentualnym przesunięciem czasowym wynikającym z opóźnień związanych z przyjmowaniem pacjentów w gabiecie.

Po ich zakończeniu pacjenci otrzymują na adres e-mail skan konsultacji zabezpieczony hasłem oraz kod do ewentualnej e-recepty. Pomimo ograniczeń, jakie nakłada na nas taka forma konsultacji, głęboko wierzymy, że możemy w ten sposób rozwiązać część problemów zdrowotnych naszych pacjentów.